Kuriozitet : Fizikanët marrin imazhin më të detajuar të atomeve deri më sot

Atomet | Lexotani

Fizikanët turpërojnë iPhone-in e fundit të Apple, duke marrë imazhin më të detajuar të atomeve deri më sot me një pajisje që zmadhon imazhet 100 milion herë, raporton Scientific American.
Studiuesit, të cilët vendosën rekordin për mikroskopin me rezolucionin më të lartë në 2018, ja kaluan vetes me një studim të botuar muajin e kaluar.

Përdorimi i një metode të quajtur ptikografia elektronike, në të cilën një rreze elektronesh qëllohet në një objekt dhe kërcen për të krijuar një skanim që algoritmet përdorin për të inxhinieruar imazhin e mësipërm, u përdorën për të vizualizuar modelin.

Më parë, shkencëtarët mund ta përdornin këtë metodë vetëm për të imazhuar objekte që kishin trashësi disa atome.

Por studimi i ri paraqet një teknikë që mund të imazhojë mostra me gjerësi 30 deri në 50 nanometra – një rritje më shumë se 10 herë në rezolucion, raportojnë ata në Science.

Përparimi mund të ndihmojë në zhvillimin e elektronikës dhe baterive më efikase, një proces që kërkon vizualizimin e përbërësve në nivelin atomik.